من با اثبات اینکه نامزدم دست بزن داره و محکومیتش اقدام به طلاق یکطرفه کردم و اون میگه طلاق نمیدم. با اقرار خودش به اخلاقای بدش قاضی هم بهم رای طلاق داده و 20 روز مهلت اعتراض داده.. میخوام بدونم بعدش چی میشه و چه مدت طول میکشه و ایا ممکنه رای عوض شه

همسرم2ماه پیش از بنده وکالتی جهت گرفتن طلاق گرفت و وکیلش طی اظهاراتی به اینجانب این پروسه رو بسیار سریع توصیف کرد ولی تاکنون خبری از طلاق نشده، خواستم ببینم این وکالت تا چه زمانی اعتبار دارد لازم به ذکر است در وکالت مدت زمان قید نگردیده.
فوریه 26, 2020
6 ماه نامزدیم. متاسفانه تو این مدت افسردگی شدیدی سراغ من اومد که باعث شد بداخلاقی پی درپی با نامزدم داشته باشم بهش بدبین بشم و توهین و افترا کنم بهش. درطول این مدت تونست درک کنه و چیزی نگفت. ولی من در نادانی و گمراهی ادامه دادم این اخلاقمو تا اینکه نامزدم مهریشو اجرا گذشت و بعد هم درخواست طلاق داد. من راضی به طلاق نیستم و واقعا دوسش دارم خودش هم میدونه هم خانوادش ولی متاسفانه میگه به هیچ وجه راضی به زندگی کردن نیستم و فقط طلاق میخوام وکیل گرفته. من طلاقش نمیدم باید چیکار کنم؟؟ میتونه بدون رضایت من طلاق بگیره ؟؟نمیتونه دلایلشو ثابت کنه به دادگاه.
مارس 4, 2020