در دادگاه بدوی رای طلاق به نفع من صادر شده با اثبات مدرک عقدنامه شرعی دایمی و اقرار شوهرم به ازدواج دائم و در دادگاه اول ثابت شد که بدون اجازه من ازدواج کردن و ادعا کرد که طلاق داده است و مدرک طلاق نامه داشت که بدلیل اینکه شاهد نداشت قاضی گفت معتبر نیست و الان اعتراض گذاشته و دلیل قانع کننده ای نیاورده فقط همان ادعاهای جلسه دادگاه بدوی را در لایحه اعتراض دوباره آورده است (که اذن شفاهی داشتم و تمکین نکرده (در صورتی ک من عقد بودم که رفته زن گرفته و بعد برای من عروسی گرفته) ولی فقط ادعا هست و هیچ مدرکی نداشته و نگفته که مدرک دارد) با توجه به این جریانات تکلیف رای طلاق من در دادگاه تجدیدنظر و فرجام خواهی چگونه خواهد بود ممنون جواب بدین.

با توجه به صدور حکم طلاق به نفع زوجه چند سوال داشتم… برای قطعیت حکم حتما باید مراحل تجدیدنظر و فرجام خواهی را بگذراند …؟؟؟ و اینکه چقدر زمان میبرد این مراحل برای اینکه زن بتواند برای ثبت طلاق به دفاتر طلاق برود.
مارس 4, 2020
من قصد جدا شدن از همسرم رو دارم فرزندی ندارم. ولی متاسفانه هیچ مدرک معتبری که دال بر محق بودن من برای طلاق باشه در دسترس ندارم و تنها میتونم به مهریم تکیه کنم که حدود 430 سکه و سفر و … هست. الان 5 ماه هست که کلا از همسرم جدا زندگی میکنم و ایشون میتونن روی عدم تمکین هم اقدام کنن و کلا هم هیچ تمایلی به طلاق ندارن و حتی با پیام و کلامی من و خانوادم رو تهدید هم میکنن. من میخوام بدونم تو این وضعیت من چه کار میتونم و باید انجام بدم. ممنون میشم اگر راهنمایی شما رو داشته باشم
مارس 4, 2020